OBCHODNÉ PODMIENKY

obchodnej spoločnosti: Royal Health, s. r. o.
so sídlom: Daxnerova 88, 093 35 Vranov nad Topľou
identifikačné číslo: 50029711
zapísanej v obchodnom registri vedenom Okresného súdu Bratislava SCCF, oddiel s. r. o. , vložka 1/2970/2021
pre predaj produktov prostredníctvom on-line obchodu umiestneného na internetovej adrese https://royalhealth.webnode.sk/

1. Údaje o prevádzkovateľovi Royal Health,

 s. r. o.

Predávajúcim je spoločnosť Royal Health, s. r. o. , so sídlom Obchodná akadémia Vo Vranove nad Topľou, s IČO: 50029711, DIČ: 1150029711, IČ DPH: SK1150029711, zapísanej v obchodnom registri Okresného súdu Bratislava SCCF , oddiel s. r. o., vložka 1/2970/2021, (ďalej len "predávajúci").

2. Cena výrobkov

Predávajúci je platcom DPH, všetky ceny za výrobky a všetky poplatky v internetovom obchode sú uvádzané s platnou sadzbou DPH, balné je zahrnuté v cene dopravy.

3. Objednávka tovaru

Výrobky môže kupujúci objednávať nasledovne:

  • a) prostredníctvom nákupného košíka na https://royalhealth.webnode.sk/
  • b) zaslaním e-mailu s uvedením požadovaného tovaru na royalhealthoavranov@gmail.com
  • c) objednávkou cez tel. číslo + 421 915 185 509

Po odoslaní objednávky bude Vaša objednávka spracovaná a na Váš e-mail bude obratom doručené potvrdenie o prijatí objednávky. Kupujúci odoslaním objednávky predávajúcemu potvrdzuje, že predávajúci včas a riadne splnil svoje informačné povinnosti podľa ust. § 3 ods. 1 zákona č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji výrobkov na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len ako "Zákon o ochrane spotrebiteľa pri predaji výrobkov"). Na Vami uvedenú e-mailovú adresu Vám budú v prípade potreby zasielané všetky ďalšie informácie ohľadom Vašej objednávky.

Odoslaním objednávky sa kupujúci zaväzuje prevziať objednané výrobky a zaplatiť za výrobky dohodnutú cenu.

Predávajúci sa zaväzuje dodať správny druh a množstvo tovaru v dohodnutej cene podľa objednávky.

Zrušenie objednávky je zo strany kupujúceho možné do 12 hodín od objednania tovaru bez udania dôvodu. Kupujúci môže objednávku zrušiť v zákazníckej sekcii na web stránke predávajúceho, telefonicky alebo e-mailom. Po overení splnenia podmienok zrušenia objednávky potvrdí predávajúci kupujúcemu storno objednávky e-mailom alebo telefonicky. V prípade, že už bola suma za objednaný tovar uhradená, predávajúci zašle peniaze späť na bankový účet kupujúceho, alebo ich doručí iným spôsobom, ktorý si spolu dohodnú.

Predávajúci má právo zrušiť objednávku v prípade, keď nie je možné zabezpečiť objednaný tovar. V takomto prípade kupujúcemu ihneď vráti uhradenú sumu v plnej výške, alebo mu ponúkne náhradný tovar, alebo iné riešenie, ak s tým kupujúci súhlasí. Predávajúci má právo zrušiť objednávku tiež v prípade, ak sa nemôže skontaktovať s kupujúcim (chybne uvedené alebo neuvedené kontaktné údaje, nedostupnosť, ...).

Kupujúci odoslaním objednávky predávajúcemu potvrdzuje, že predávajúci včas a riadne splnil svoje informačné povinnosti podľa ustanovenia § 3 odsek 1 Zákona o ochrane spotrebiteľa pre predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov.

4. Platobné a dodacie podmienky

Platiť za tovar môže kupujúci na dobierku alebo prevodom na účet predávajúceho na základe objednávky vytvorenej na eshope. Na základe odoslanej objednávky vystaví predávajúci proforma (zálohovú) faktúru, ktorú pošle spolu s potvrdením objednávky e-mailom. Túto platbu môže kupujúci uskutočniť nasledovne:

- v hotovosti v prevádzke predávajúceho na adrese Daxnerova 88, 093 35 Vranov nad Topľou;

- v hotovosti na dobierku v mieste určenom kupujúcim v objednávke;

- bezhotovostne prevodom na účet predávajúceho č. 000000-1002104576/2222, vedený u spoločnosti Royal Health, s. r. o. (ďalej len "účet predávajúceho");

- bezhotovostne prostredníctvom platobného systému PayPal, Skrill, TrustPay, GoPay, Besteron, 24-pay, GPwebpay, PayU, Pays, Kreditnou kartou a ďalšie, ktoré využívate.....;

- bezhotovostne platobnou kartou.

V prípade platby v hotovosti alebo v prípade platby na dobierku je kúpna cena splatná pri preberaní tovaru. V prípade bezhotovostnej platby je kúpna cena splatná do 2 dní od uzavretia kúpnej zmluvy.

V prípade bezhotovostnej platby je kupujúci povinný uhradiť kúpnu cenu tovaru spoločne s uvedením variabilného symbolu platby. V prípade bezhotovostnej platby je záväzok kupujúceho uhradiť kúpnu cenu splnený v momente pripísania príslušnej sumy na účet predávajúceho.

Prípadné zľavy z ceny výrobkov poskytnuté predávajúcim kupujúcemu nie je možné navzájom kombinovať.

Predávajúci vystaví na základe kúpnej zmluvy kupujúcemu daňový doklad - faktúru po uhradení ceny produktov a zašle ho v elektronickej podobe na elektronickú adresu kupujúceho. Predávajúci Royal Health, s. r. o. je platcom DPH.

Predávajúci povinný vystaviť kupujúcemu pokladničný doklad z elektronickej registračnej pokladnice. Zároveň je povinný zaevidovať prijatú tržbu u správcu dane online.

5. Odstúpenie od zmluvy

Kupujúci je v súlade so zákonom 102/2014 § 7 ods. 1, oprávnený bez udania dôvodu odstúpiť od vybavenej objednávky (podľa zákona "od kúpnej zmluvy", ak už kupujúci prevzal výrobky do 2 dní pred prevzatím výrobkov.

Kupujúci môže uplatniť právo na odstúpenie od zmluvy podľa § 7 ods. 1 u predávajúceho v listinnej podobe alebo v podobe zápisu na inom trvanlivom nosiči; ak bola zmluva uzavretá ústne, na uplatnenie práva spotrebiteľa na odstúpenie od zmluvy stačí akékoľvek jednoznačne formulované vyhlásenie spotrebiteľa vyjadrujúce jeho vôľu odstúpiť od zmluvy (ďalej len "oznámenie o odstúpení od zmluvy"). Kupujúci môže použiť formulár Odstúpenie od zmluvy uzavretej na diaľku.

6. Reklamácie a záručné podmienky

Riešenie reklamácií podľa reklamačného poriadku upravuje spôsob a miesto reklamácie, postup pri riešení reklamácií. Prípadné reklamácie budú vyriešené v súlade s týmto reklamačným poriadkom a právnymi predpismi platnými v SR. Tovar je možné reklamovať u predávajúceho podľa podmienok reklamačného poriadku po telefonickej dohode alebo priamo na prevádzke max. do 24 hodín od odberu alebo dodania tovaru a iba pri striktnom dodržiavaní skladovacích podmienok.

Reklamačný poriadok sa vzťahuje na tovar a služby zakúpené u predávajúceho a reklamované v súlade s týmto reklamačným poriadkom. Reklamácie sa vybavujú počas otváracej doby v prevádzke cukrárenskej výroby u predávajúceho. Záručná doba začne plynúť dňom prevzatia produktu zákazníkom.

Dátum uplatnenia reklamácie je daný dátumom fyzického odovzdania tovaru k reklamácii v mieste nákupu.
K reklamácii je potrebné vždy predložiť doklad o kúpe tovaru alebo poskytnutí služby (faktúru, pokladničný blok, dodací list).
Skutočnosť, že bol zákazník úplne a detailne zoznámený s reklamačným poriadkom, záručnými a obchodnými podmienkami a svoj súhlas s ich obsahom potvrdzuje zákazník jednou z nižšie uvedených činností:
a) podpisom alebo iným potvrdením dodacieho listu/daňového dokladu
b) záväznou objednávkou tovaru
c) fyzickým prevzatím tovaru.
Reklamačný poriadok v tejto podobe je platný pre všetky obchodné prípady, pokiaľ nie je písomne uzatvorená zmluva o iných obchodných, záručných a reklamačných podmienkach.

Reklamácie sa riešia výhradne u predávajúceho na prevádzke. Reklamácia sa zásadne nerieši u zákazníka, doprava tovaru kvôli reklamácii je záležitosťou kupujúceho.

e) Kupujúci je povinný si zakúpený tovar vizuálne skontrolovať ešte na mieste zakúpenia. Reklamáciu akokoľvek poškodeného alebo nekompletného tovaru, reklamáciu množstva, druhu, akosti či ceny, vrátane reklamácie akýchkoľvek parametrov zistiteľných vonkajšou obhliadkou tovaru, musí kupujúci uplatniť najneskôr pri preberaní hotového výrobku. Predávajúci pri zistení oprávnenosti reklamácie ihneď odstráni nedostatky. Prevzatím tovaru a zaplatením za tovar kupujúci prejavuje súhlas so zhotovením, výzorom, akosťou, množstvom a cenou tovaru. Na neskoršie reklamácie týchto parametrov nebude braný ohľad.

Reklamačná doba. Predávajúci alebo ním poverený zamestnanec alebo iná povinná osoba určená na opravu je povinný vybaviť reklamáciu ihneď, v zložitých prípadoch do troch pracovných dní. Do tejto lehoty sa nezapočítava čas potrebný na odborné posúdenie vady. Vybavenie reklamácie však nesmie trvať dlhšie ako 30 dní. Po uplynutí tejto lehoty má Kupujúci, ktorý je spotrebiteľom v zmysle § 52 ods. 3 zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v platnom znení, rovnaké práva, akoby išlo o vadu, ktorú nemožno odstrániť. Predávajúci vydá kupujúcemu pri uplatnení reklamácie potvrdenie. Predávajúci vydá kupujúcemu o vybavení reklamácie písomný doklad najneskôr do 30 dní od dátumu uplatnenia reklamácie, ktorý mu bude odovzdaný alebo zaslaný na adresu doručovania uvedenú v reklamačnom formulári

7. Ochrana osobných údajov

V súvislosti so zavedením novej legislatívy v oblasti ochrany osobných údajov - Nariadenia Európskeho Parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane údajov) (ďalej len "GDPR") a implementáciou opatrení na zabezpečenie súladu spoločnosti Beast Fit, s. r. o. s GDPR ako aj so súvisiacimi príslušnými právnymi predpismi upravujúcimi ochranu osobných údajov (napr. zákon č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov, vyhlášky Úradu na ochranu osobných údajov Slovenskej republiky), všeobecnú informačnú povinnosť ohľadne ochrany osobných údajov nájdu zákazníci na stránke gdpr-slovensko.sk

8. Záverečné ustanovenia

Dozor nad poskytovaním služieb vykonáva Ústredný inšpektorát Slovenskej obchodnej inšpekcie, P. O. BOX 29, Bajkalská 21/A, 827 99 Bratislava.

Na vzťahy neupravené týmito všeobecnými obchodnými podmienkami sa vzťahujú príslušné ustanovenia Občianskeho zákonníka, zákona č. 22/2004 Z.z. o elektronickom obchode a o zmene a doplnení zákona č. 128/2002 Z.z. o štátnej kontrole vnútorného trhu vo veciach ochrany spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení zákona č. 284/2002 Z.z. v znení neskorších predpisov a Zákona č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku.

Zaškrtnutím políčka pred odoslaním objednávky kupujúci vyjadruje, že sa oboznámil s týmito všeobecnými obchodnými podmienkami, v plnom rozsahu porozumel ich obsahu a že s nimi súhlasí.

Tieto obchodné podmienky sú platné od 31. 12. 2020.

Royal Health, s. r. o.
Vranov nad Topľou
Daxnerova 88, 093 35 
Vytvorené službou Webnode
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky